7 απλές αλήθειες για... έξυπνες γυναίκες

Αν νομίζουμε πως οι άνδρες και οι γυναίκες έρχονται από άλλους πλανήτες, χρειαζόμαστε ισχυρότερο τηλεσκόπιο.

Αν δε, νομίζουμε πως όλοι οι άνδρες είναι ίδιοι, χρειαζόμαστε ακόμη πιο...
ισχυρό τηλεσκόπιο. Αυτό υποστηρίζεται σε ένα βιβλίο που βρήκα μπροστά μου σήμερα, με τον τίτλο "Οι άντρες αγαπούν τις γυναίκες που αγαπούν τον εαυτό τους".


Είπα λοιπόν, να σας μεταφέρω το τελικό συμπέρασμα του βιβλίου και φυσικά να προσθέσω και τα δικά μου σχόλια. Ο σκοπός δεν είναι να εκφράσω τις  δικές μου απόψεις, αλλά να προβληματιστούμε μαζί για το πως αντιμετωπίζουμε εμείς οι γυναίκες τις σχέσεις μας με το άλλο φύλλο.
7 απλές αλήθειες για τις έξυπνες γυναίκες

1) Αν φερθείτε στο σύντροφό σας σαν να ήταν ένα πλάσμα από άλλον πλανήτη, εκείνος θα σας φερθεί σαν να ήταν πράγματι ένα πλάσμα απ' άλλον πλανήτη...
(Ότι σπέρνεις θερίζεις, όπως σωστά λέει ο λαός)

2) Ο έρωτας φαίνεται τρομακτικός μερικές φορές, αλλά αυτός δεν είναι λόγος για να δραπετεύσετε.
(Καθετί όμορφο, έχει και το τίμημά του...)

3) Δέσμευση δεν σημαίνει ούτε βέρα, ούτε όρκος, ούτε υπόσχεση. Η δέσμευση είναι διαδικασία...και όχι ένα κομμάτι χαρτί.
(Αν μέσα μας δεν είμαστε έτοιμοι για δέσμευση, τότε κανενός είδους σύμβαση ή υπόσχεση δεν θα μας κρατήσει δεσμευμένους... Πόσοι άραγε από μας, είμαστε;... Μάλλον λίγοι, γι' αυτό και κάνουν τρελές δουλειές οι δικηγόροι με τα διαζύγια. Παρόλο που η δέσμευση δεν είναι παρά ένας συμβιβασμός μέσα σε μία συμβίωση, είναι πραγματικά σημαντική και ξεχωριστή και ας της λείπει το στοιχείο του ρομαντισμού... Το αναπληρώνει η αγάπη. Τουλάχιστον για μένα, μόνο έτσι υφίσταται δέσμευση εθελοντικά... Αγαπάω πολύ την ελευθερία μου για να επιδιώκω δέσμευση, χωρίς τον μεγάλο έρωτα.)

4) Η εξασφάλιση μιας σχέσης δεν σημαίνει εξασφάλιση όλων των απαντήσεων. Η παρουσία ενός άνδρα στη ζωή σας είναι το ίδιο δύσκολη, όσο και η ΑΠΟΥΣΙΑ ενός άνδρα από την ζωή σας. Και συχνά η παρουσία του είναι ακόμη πιο δύσκολη.
(Όπως όλα τα ωραία!...συμπληρώνω εγώ)

5) Μια καλή σχέση σημαίνει σκληρή δουλειά. Μια κακή σχέση σημαίνει καθόλου δουλειά.
(Τελευταία συνηθίζω να παρομοιάζω τη φροντίδα για μια ερωτική σχέση, ως την φροντίδα για ένα αγαπημένο μας φυτό. Έχω μια υπέροχη ορχιδέα και διαπιστώνω, πως όταν εγώ δεν είμαι στα καλύτερα μου, δεν την φροντίζω ως συνήθως... γιατί απλά δεν έχω διάθεση να δώσω, να ασχοληθώ με άλλον εκτός από μένα. Αυτό μου λέει κάτι: Αν δεν τα έχω καλά με μένα, δεν μπορώ να είμαι καλά σε καμία σχέση. Ειδική δεν είμαι, αλλά νομίζω πως το πιο σημαντικό πρόβλημα στις σχέσεις μας, έγκειται στο ότι εάν δεν μπορούμε να είμαστε καλά μέσα μας... αν δεν μας αγαπάμε αρκετά!)

6) Εάν δεν μπορείτε να ανεχτείτε την ιδέα του χωρισμού, τότε θα δυσκολευτείτε πολύ στις διαπραγματεύσεις μαζί του.
(Αυτό μάλλον είναι σχετικό... Εξαρτάται από πολλά και είναι κυρίως θέμα εγωισμού του ζευγαριού)

7) Αν επιτρέψετε στις σχέσεις σας να πολωθούν στους παραδοσιακούς ρόλους άντρα - γυναίκας, δεν θα εξασφαλίσετε ποτέ τη σχέση που σας αξίζει.
(Εδώ, πραγματικά δεν έχω σχόλιο... Σήμερα που οι άνδρες έχουν χάσει τον παραδοσιακό ρόλο τους στις σχέσεις του με το άλλο φύλλο, δεν ξέρω τι είναι το καλύτερο. Τα πάντα σχετικά είναι άλλωστε.)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tips

Μακιγιάζ

Διατροφή

Συνταγές

Διακόσμηση

Sex